با همت شورا و دهیاری روستا کلیه خیابانهای روستا گریدرکشی و خیابانهایی که نیاز به شن داشتند، شن ریزی گشتند.تصاویری از کار  ذیل آمده است:

جام شهدای دیلم

روستای دیلم قدیم از روستاهای پرسابقه و پر افتخار در رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال می باشد اهالی لین روستا با دقت خاصی وقایع فوتبال را دنبال می کنند و تب وتاب فوتبال همیشه در این روستا حال و هوای ویژه ای دارد. هرچندگاهی جامی با شرکت تیم های روستاهای اطراف برگزار می شود.امسال هم این مسابقات در روستا برگزار شد.این جام که به جام شهدای دیلم معروف است در دو گروه  6 تیمی و با شرکت تیم های دلفیه ، نقیشیات ، بکیشه، بیت منحوش ، باسطیه، مگرنات، زویه،گوریه، سید خلف ، ابوعضام و دوتیم از خود دیلم ، احرار و سلطنه از تاریخ 1/9/92 شروع ودر 25/11/92 با قهرمانی تیم سیدخلف به اتمام رسید ایت تیم که تقریبا منتخبی از بهترین بازیکنان شعیبیه تشکیل شده توانست تیم احرار دیلم را در یک بازی حساس و نفس گیر با حساب 3 بر 2 شکست و به همراه تیم زویه بازی فینال را برگزار کنند. که همین تیم سید خلف توانست تیم زویه را با حساب 2 بر 1 شکست داده و قهرمان این مسابقات گردد.

در این سری از مسابقات آقایان سعید نیسی از تیم نقیشیات با 7 گل زده به عنوان آقای گل و رحیم جوکار از تیم سیدخلف به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. در پایان هم لازم است از برگزارکنندگان این مسابقات ، اقایان هادی یدوعی ،حسن حمیدی و سیدیونس موسوی تشکر و قدردانی نمایم

تهیه و تنظیم:

مرتضی خلفی پور